dilluns, 28 de desembre del 2009

INTERVENCIÓ DE SÍNTESIS I TANCAMENT DEL BLOG

Per a mi crear un blog i utilitzar-lo constantment ha estat una experiència completament nova. És veritat que utilitzo sovint el facebook i que hi ha una gran semblança però per a mi ha estat una novetat l’ús del blog. Ha estat difícil mantenir una constància sempre amb el blog, la veritat és que poc a poc m’he anat acostumant i m’ha estat més senzill seguir un ritme de treball.
Fent referència a aspectes més pràctics, la veritat és que em va costar bastant conèixer totes les aplicacions i saber-les utilitzar bé, però ha estat molt gratificant veure que , amb ajuda d’alguns companys, he pogut començar a apropar-me més a les noves tecnologies.
Quant a l’assignatura de GTIC en general també m’ha resultat una mica difícil seguir el ritme ja que jo partia des de un coneixement molt escàs de l’ús de l’ordinador i dels seus programes.
M’ha sorprès perquè he après a utilitzar una gran quantitat de programes, alguns amb més o menys dificultat. Programes com el Gimp, l’Audacity, el Cmap tools , el blogger, el google docs, la viquipèdia, el slideboom, el google notebook i alguns altres. Dels programes que hem utilitzat només coneixia el movimaker i el powerpoit. És possible que d’altres els hagués utilitzat en algun moment però no coneixia bé el seu ús.
M’agradaria concloure amb la idea que marxo d’aquesta assignatura. Aquestes classes m’han ajudat a adonar-me’n de la necessitat de les noves tecnologies a l’escola, sobretot perquè són un instrument molt útil per a transmetre uns coneixements d’una forma dinàmica i productiva. A més a més, les noves tecnologies no són exclusivament útils per als nens sinó que poden ajudar a una millor comunicació entre professors, entre pares i professors i inclusiu una comunicació constructiva entre professor i alumne. Acabar dient que he après moltes coses mirant els coneixements amb els que vaig arribar però també m’he adonat què em manquen moltes coses per aprendre.


Les dues intervencions més significatives han estat:

1. FOOGRAFIA RETOCADA
2. VÍDEO PER GRUPS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada